Způsob dopravy | Cena | Při objednávce nad 5000 Kč bez DPH |
---|---|---|
Kurýrní služba DPD | 99 Kč | zdarma |
Kurýrní služba DPD - dobírka | 142 Kč | zdarma |
Kurýrní služba DPD - výdejní místo DPD Pickup - platba předem | 59 Kč | zdarma |
Kurýrní služba DPD - výdejní místo DPD Pickup - dobírka | 99 Kč | zdarma |
Osobní odběr (Prodejní centrum Zlín a Brno) | zdarma | zdarma |
Způsob dopravy na SK | Cena | Při objednávce nad 400 € bez DPH |
Kurýrní služba DPD Slovenská republika | 9,7 € | zdarma |
Kurýrní služba DPD Slovenská republika - dobírka | 12,1 € | zdarma |
Ceny jsou uvedeny vč. DPH.
Zásilky jsou přepravovány do 30 kg po České republice.
Nadměrná zásilky, nestandardní dodání do jiného členského státu EU a dalších zemí, jsou vypočítávány individuálně.
Způsob platby | Platba |
---|---|
Osobní odběr (prodejní centra Zlín a Brno) | hotově / platební kartou |
Dobírka | hotově / platební kartou |
Výdejní místo DPD Pickup | kartou online / bankovním převodem |
Zálohová faktura (pokyny k odeslání obdržíte v e-mailu) | bankovním převodem |
Doprava
Společnost DPD vám zboží přiveze rychle a spolehlivě kamkoli v ČR - domů i do zaměstnání. Balík vám je dodáván zpravidla následující pracovní den poté, co bude vyexpedován z našeho skladu.
Doručení probíhá v pracovní dny od 8.00 do 17.00. O doručování zásilky vás bude dopravce informovat den předem prostřednictvím SMS zprávy nebo e-mailu.
V den doručení obdržíte interaktivní SMS nebo e-mail s 3 hodinovým upřesněním času předání. Pokud vám termín doručení nebude vyhovovat, můžete jej změnit ve webové aplikaci DPD Kurýr nebo na www.dpd.cz. Zde můžete sledovat a upravovat doručení zásilky.
Pokud je zásilka během přepravy poškozena, je nutné s řidičem sepsat reklamační protokol, případně zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky.
Pozdější reklamace nebude uznána z důvodu reklamačních podmínek přepravce.