Doprava a platba

08.04.2024
Způsob dopravy Cena Při objednávce nad 5000 Kč bez DPH
Kurýrní služba DPD 99 Kč zdarma
Kurýrní služba DPD - dobírka 142 Kč zdarma
Kurýrní služba DPD - výdejní místo DPD Pickup - platba předem 59 Kč zdarma
Kurýrní služba DPD - výdejní místo DPD Pickup - dobírka 99 Kč zdarma
Osobní odběr (Prodejní centrum Zlín a Brno) zdarma zdarma
Způsob dopravy na SK Cena Při objednávce nad 400 € bez DPH
Kurýrní služba DPD Slovenská republika 9,7 € zdarma
Kurýrní služba DPD Slovenská republika - dobírka 12,1 € zdarma

Ceny jsou uvedeny vč. DPH.
Zásilky jsou přepravovány do 30 kg po České republice.
Nadměrná zásilky, nestandardní dodání do jiného členského státu EU a dalších zemí, jsou vypočítávány individuálně.

Způsob platby Platba
Osobní odběr (prodejní centra Zlín a Brno) hotově / platební kartou
Dobírka hotově / platební kartou
Výdejní místo DPD Pickup kartou online / bankovním převodem
Zálohová faktura (pokyny k odeslání obdržíte v e-mailu) bankovním převodem

Doprava

Společnost DPD vám zboží přiveze rychle a spolehlivě kamkoli v ČR - domů i do zaměstnání. Balík vám je dodáván zpravidla následující pracovní den poté, co bude vyexpedován z našeho skladu.

Doručení probíhá v pracovní dny od 8.00 do 17.00. O doručování zásilky vás bude dopravce informovat den předem prostřednictvím SMS zprávy nebo e-mailu.

V den doručení obdržíte interaktivní SMS nebo e-mail s 3 hodinovým upřesněním času předání. Pokud vám termín doručení nebude vyhovovat, můžete jej změnit ve webové aplikaci DPD Kurýr nebo na www.dpd.cz. Zde můžete sledovat a upravovat doručení zásilky.

Pokud je zásilka během přepravy poškozena, je nutné s řidičem sepsat reklamační protokol, případně zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky.

Pozdější reklamace nebude uznána z důvodu reklamačních podmínek přepravce.