Nejčastější dotazy

29.03.2022
Jaké zařízení opravujeme?

Veškeré PC a notebooky Lenovo ThinkPad, ThinkCentre, ThinkStation, ThinkServer.
Dále pak řadu Lenovo SMB a veškeré Lenovo příslušenství a monitory (u těchto zařízení neplatí přeprava zdarma).
Je možné dále pozáručně objednávat díly na veškeré notebooky, počítače, tablety a servery Lenovo.

Jak probíhá příjem notebooku/PC na servis?

Zařízení můžete osobně přinést na prodejnu ve Zlíně nebo Brně. Pokud tuto možnost nemáte, stačí vyplnit formulář na www.lenovo-servis.cz a objednáme vám svoz vašeho zařízení.

Jak dlouho bude u nás zařízení v opravě?

Jako první u nás začneme s prvotní diagnostikou na určení závad. Ta trvá cca 1-3 pracovní dny. Hned poté budete kontaktováni s cenovou a časovou nabídkou opravy.

Co znamená svoz zdarma?

Pokud u nás objednáte opravu vašeho zařízení, necháme si ho od vás svézt přepravní službou DPD, opravíme, a následně doručíme zpět. Za dopravu nebudete nic platit.

Jak správně zabalit notebook před odesláním do servisu?

Pokud je to technicky možné, zazálohujte si vaše data.
Zařízení pak důkladně zabalte do krabice tak, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě.
Doporučujeme použít originální obal notebooku (původní obal i původní vystýlku).
Pokud již originální obal nemáte, použijte krabici z co nejpevnějšího kartonu (např. krabice od elektrospotřebičů; nevhodné jsou krabice z jednovrstvé lepenky jako např. krabice od bot).
Nezapomeňte i na ochranný obal jako je bublinková folie. Notebook zabalte tak, aby prostor mezi kartonem a notebookem byl ze všech stran co nejvíce vyplněn vystýlkou (např. polystyren).
Pokud to nevyžaduje povaha závady, nepřikládejte nabíječku ani žádné příslušenství.
Zabalený notebook, případně jiné zařízení, by se neměl při manipulaci s krabicí pohybovat.
Nakonec balík přelepte lepící páskou. Napište na něj KŘEHKÉ a označte ho číslem vašeho servisu.
Po objednání svozu jej během následujících 1-2 pracovních dní vyzvedne přepravní služba DPD.
V případě, že zařízení nebude řádně zabaleno a zabezpečeno proti poškození, veškerá rizika ponese odesílatel.

Co když diagnostikujete závadu, ale já se rozhodnu zařízení neopravovat?

Je třeba pečlivě zvážit rentabilitu opravy. Můžeme vám navrhnout řešení, ale rozhodnutí je na vás.
V takovém případě vám budeme účtovat pouze za diagnostiku a manipulaci se zařízením. To je celkem 590 Kč bez DPH.

Jak zjistím aktuální stav svého servisu?

Nejjednodušším způsobem je zavolat na telefonní číslo 515 556 866, kde vám rádi sdělíme přesný stav vaší zakázky. Možné je také zaslat mail na [email protected]. Pokud jste u nás registrovaní, můžete se přihlásit do klientské sekce Dokumenty-Reklamace, kde naleznete současný stav a podrobnosti zakázky.

Nelze váš počítač opravit?

Je možné, že oprava vašeho počítače nebude možná nebo nebude rentabilní. V tomto případě pro vás máme desítky řešení skladem.

Potřebujete poradit?

Pokud potřebujete poradit, můžete nás kontaktovat e-mailem [email protected], telefonicky na +420 515 556 866 nebo se za námi můžete zastavit osobně na našich pobočkách v Brně a ve Zlíně.