Nejčastější dotazy

24.07.2024
Potřebujete poradit s objednávkou nebo objednáním zboží? Chcete zjistit stav objednávky nebo v ní provést změnu?

Kontaktujte nás na tel: 515 556 860 nebo na [email protected]

Jak mohu objednávku zaplatit?
  • Hotově
    • při převzetí zboží v prodejnách
    • při převzetí zboží od přepravní služby při dodání na dobírku
  • Platební kartou
    • při převzetí zboží v prodejnách
    • při platbě online na e-shopu
    • při převzetí zboží od přepravní služby při dodání na dobírku
  • Bankovním převodem - zálohovou fakturou
    • při objednávce zboží přes e-shop (expedice zboží probíhá až po připsání částky na náš účet)
Nepovedlo se mi objednávku zaplatit kartou v procesu objednávky.

Platební bránu bohužel nelze zpětně vyvolat. Můžete vytvořit objednávku ještě jednou a zkusit kartou znovu zaplatit nebo si zažádat o vystavení zálohové faktury pro platbu převodem.

Chcete-li změnit způsob úhrady objednávky, zašlete nám zprávu na e-mail [email protected] včetně čísla objednávky a požadovaný způsob úhrady.

Jak poznám, že si objednávku už mohu vyzvednout na prodejně?

Bude vám zaslána informační SMS zpráva, že je zboží nachystané. Na vyzvednutí máte 4 pracovní dny.

Nestíháte? Kontaktujte nás na tel: 515 556 860 nebo na [email protected] a dobu si prodlužte.

Když nestíhám zboží vyzvednout, je možné prodloužit dobu na vyzvednutí?

Určitě ano. O možnosti prodloužení se informujte na tel: 515 556 860 nebo na [email protected].

Zobrazuje se Vám neprávné datum záruky na stránkách Lenovo nebo v aplikaci Vantage?

Nebojte se. Systém nemůže sám vědět, kdy byl notebook reálně prodán. Proto se datum začátku záruky určuje podle různých kritérií - někdy od prvního spuštění, ale většinou od data, kdy byl naskladněn u prodejce nebo dle data výroby. Toto datum se může lišit i o několik měsíců. Vaše záruka je ale nedotčená, elektronické datum záruky je pouze orientační. Pokud na webu datum podpory vyprší a vy budete potřebovat notebook reklamovat, postačí předložit kopii faktury, která je rozhodující pro určení záruční doby. Datum zakoupení notebooku si můžete snadno aktualizovat sami na stránce www.support.lenovo.com.