Kontaktujte nás na tel: 515 556 860 nebo na [email protected]
-
Hotově
- při převzetí zboží v prodejnách
- při převzetí zboží od přepravní služby při dodání na dobírku
-
Platební kartou
- při převzetí zboží v prodejnách
- při platbě online na e-shopu
- při převzetí zboží od přepravní služby při dodání na dobírku
-
Bankovním převodem - zálohovou fakturou
- při objednávce zboží přes e-shop (expedice zboží probíhá až po připsání částky na náš účet)
Platební bránu bohužel nelze zpětně vyvolat. Můžete vytvořit objednávku ještě jednou a zkusit kartou znovu zaplatit nebo si zažádat o vystavení zálohové faktury pro platbu převodem.
Chcete-li změnit způsob úhrady objednávky, zašlete nám zprávu na e-mail [email protected] včetně čísla objednávky a požadovaný způsob úhrady.
Bude vám zaslána informační SMS zpráva, že je zboží nachystané. Na vyzvednutí máte 4 pracovní dny.
Nestíháte? Kontaktujte nás na tel: 515 556 860 nebo na [email protected] a dobu si prodlužte.
Určitě ano. O možnosti prodloužení se informujte na tel: 515 556 860 nebo na [email protected].
Nebojte se. Systém nemůže sám vědět, kdy byl notebook reálně prodán. Proto se datum začátku záruky určuje podle různých kritérií - někdy od prvního spuštění, ale většinou od data, kdy byl naskladněn u prodejce nebo dle data výroby. Toto datum se může lišit i o několik měsíců. Vaše záruka je ale nedotčená, elektronické datum záruky je pouze orientační. Pokud na webu datum podpory vyprší a vy budete potřebovat notebook reklamovat, postačí předložit kopii faktury, která je rozhodující pro určení záruční doby. Datum zakoupení notebooku si můžete snadno aktualizovat sami na stránce www.support.lenovo.com.