Vrácení a reklamace

12.04.2022

Dorazilo zboží poškozené?

Při přebírání zásilky dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku.

Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, sepište s řidičem přepravní společnosti reklamační protokol případně nepřebírejte ji od přepravce. Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit. Doporučujeme tuto situaci nahlásit také emailem na adresu  [email protected].

Obdrželi jste nekompletní nebo jiný výrobek?

V případě, že vám dorazil jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení e-mail [email protected]

Neváhejte nás kontaktovat také v případě, že výrobek není kompletní.

Do e-mailu uveďte následující informace:

  • číslo objednávky nebo faktury
  • popis chybějící části
  • popis produktu, který vám byl doručen

Naši pracovníci reklamačního oddělení vás budou v co nejkratší době kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.

Jak postupovat v případě reklamace?

Zakoupené zboží, které po čase přestalo fungovat nebo nepracuje správně, případně se na něm projevila vada?
Doporučujeme kontaktovat telefonicky, e-mailem nebo osobně naše pobočky, kde Vám školený pracovník předá potřebné informace k reklamaci.
Pokud se rozhodnete zaslat reklamované zboží, řádně jej zabalte (ideálně do původního balení), popište závadu zboží, případně přiložte dokumentaci v podobě fotografií.

Jak postupovat v případě vrácení zboží do 14 dní?

Při nákupu zboží na fyzickou osobou (na faktuře není uvedeno IČO) máte možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. V této lhůtě nám tedy musíte prokazatelným způsobem sdělit svůj záměr odstoupit od smlouvy – nejlépe nám zaslat zboží spolu s tímto formulářem pro odstoupení od kupní smlouvy na adresu naší zlínské pobočky (Lenovoshop.cz, Svatopluka Čecha 647, 760 01 Zlín). Peníze Vám následně budou vráceny na váš bankovní účet. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, pokud je zboží upraveno podle jeho přání nebo pro jeho osobu - více v našich obchodních podmínkách.